درباره گلها

سلام دوستان! ما یک مجموعه دغدغه مند، از افرادی هستیم که آرزو داشتیم، عمل به قرآن و روایات در زندگی آدم ها زیاد و زیاد تر بشه. ما میخواستیم اعتقاد به مهدویت را در جامعه جاری کنیم و معارف قرآن رو در زندگی های مردم ملموس تر و دوست داشتنی تر از گذشته کنیم. دوست داشتیم اصول اعتقادی رو، اون طوری که بشه تو زندگیامون استفادش کنیم، بیان کنیم. 

پس، از چندین سال پیش شروع کردیم به فعالیتهای فرهنگی و مذهبی، البته به صورت گروهی و اینطوری
شد که موسسه گلهای یاس آرمان انتظار شکل گرفت.  شاید بپرسید الان چیکار میکنیم؟
خب تا حالا شده توی ذهنتون سوالای مذهبی باشه که جوابشو ندونین؟
یا به شبهه ای بر بخورید و ندونید پاسخش رو از کی بپرسید؟
یا شاید به دنبال بهترین نقشه، برای رسیدن به خوشبختی هستید، و میخواهید راهکار های بهتر شدن حالِ روح و جسمتون را بدونید، ممکن هم هست علاقمند کسب مهارت های هنری باشید، تا استعداد درونیتون رو به همه نشون بدید، یا به دنبال یادگیری مهارت‌های پایه عصر ارتباطات، یعنی زبان و رایانه اید، اگر هم دغدغه‌مند فرهنگی هستید و به دنبال یک محیط سالم و مطمئن برای کمک به فرهنگ جامعتون می گردید، پس با ما همراه بشید تا موسسمون رو براتون معرفی کنیم.

موسسه فرهنگی گلهای یاس آرمان انتظار، با سابقه‌ چندین ساله، برای گسترش فرهنگ شیعه، در آموزشِ آموزه‌های دو یادگار گرانبهای رسول خاتم صلی الله علیه و آله و سلم یعنی قرآن وعترت فعالیت می‌ کنه. ما، خدمات خودمون رو با تشکیل دو بخش تخصصی ارائه کردیم: اول بخش آموزش و دوم بخش مناسبت‌ها میخواهید بدونید ما توی بخش آموزش چیکار میکنیم؟
با توجه به نیاز جامعه و شرایط افراد به چهار روش، پذیرای شما دوستان هستیم:

- اول آموزش های درونْ موسسه ای 

- دوم آموزش غیرحضوری 

- سوم آموزش های بیرون از موسسه

- چهارم آموزش ویژه مدارس و دانش‌آموزان 

در آموزش درونْ موسسه ای که شامل دوره‌های شناخته: با هدف جذب مخاطبانی که علاقمند به حضور در کلاس و تعامل مستقیم با استاد و درس هستند و به طور کلی آموزش حضوری را موثرتر می‌دونند، اقدام به برگزاری دوره های اصول اعتقادات نمودیم. جالبه بدونید حتی برای کودکانِ شما هم به صورت جداگانه کلاس تشکلیل میدیم که بتونیم با زبان خودشون این مطالب را بهشون آموزش بدیم.

دوم: آموزش غیرحضوری: در این بخش، به خاطر دسترسی آسان‌تر و سریع‌تر برای افرادی که برنامه ریزی فشرده‌ یا زمان محدود دارند، بسته‌های آموزشی در قالب فایل های صوتی و تصویری در نظر گرفته شده، که محتوی دوره‌های تدریس شده توسط اساتید مجرب اند. ضمنا آموزشیاران این واحد علاوه بر پشتیبانی علمی، پاسخگوی سوالات شما هم خواهندبود. 

سوم آموزش بیرون از موسسه: این بخش آماده شده تا تعامل با گروه‌ها و افراد داشته باشه، مثل جمع های دوستانه و یا خانوادگی یا فضاهای آموزشی، اعم از فرهنگسرا، حسینیه، مسجد یا منزل، برای برگزاری کلاس‌های آموزش معارف دینی. در ضمن در این مراکز، کلاس‌های مخصوص نوجوانان و کلاس‌های هنری هم برگزار میکنیم.

چهارم آموزشِ ویژه مدارس و دانش‌آموزان: ما با روش های آموزشی درست و اصولی، بعد از دریافت مجوز از وزارت آموزش و پرورش، در بعضی از مناطق تهران و حومه، اقدام به برگزاری کلاس‌های توحید دانش‌آموزی در مدارس نمودیم. که تابه حال با استقبال خوبی روبرو شده. و اما در مورد برگزاری و بزرگداشت مناسبت‌های مذهبی به دو روش ارائه خدمات نمودیم:

اول برگزاری مراسم مذهبیِ درون موسسه ای 

دوم برگزاری مراسم مذهبیِبیرون از موسسه برگزاریِ این مراسم در مراکز و موسسات: که خدمات این بخش شامل برپایی نمایشگاه، تئاتر، همایش و برگزاری برنامه‌های مذهبی دانش‌آموزی، هم در خود موسسه و هم در سایر مراکز و موسسات است.

 برگزاریِ مراسم مذهبی در مراکز مشارکتی: که هدف ما دراین بخش شامل ارائه برنامه، اعزام سخنرانان مجرب و برپایی نمایشگاه‌های محصولات فرهنگی در مناسبتهای دینی مدارس، مساجد، هیئات و جلسات خانگی ست. 



سپاسگزاریم که با نگاه مهربانتون همراهی مون کردین ، و خوشحال میشیم تا با دنبال کردن فعالیت های ما این همراهی بیشتر بشه…

جستوجوی سریع